19 december 2014

CANVASTAVLA MY BELOVED SON

Hej. Nu är det fredag igen och min tur att visa mitt senaste alster hos Strömstads scrapbooking, Jag har gjort en canvastavla som jag tillägnar min underbara son. Jag har alltid tyckt om olika ordspråk och verser och när jag såg Pion Design:s serie "My beloved son" så var jag bara tvungen att köpa den. "A son will hold your hand for e Little while, but he will hold your heart for a lifetime". Underbar text, eller hur?!
Till den här tavlan har jag använt vita Magnolior och Liljor, blåa rosor, ett smalt vitt spetsband, blåa rhinestones och vita långa smala blad. Dom är från Strömstads scrapbookings webbshop. Det är rea just nu på massor av jättefina grejer så gå in och kika du med. 
Jag har även använt en del egna dekorationer bland annat blå/bruna blad och peachfärgade rosenknoppar. 
Duttade på lite snöfärg över blommorna. Tycker det ger en fin effekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar