22 september 2014

3 STYCKEN TAGS

Hej. Idag är det min tur att blogga hos ScrappaLoss och jag har 3 stycken Tags att visa upp. Dom är i stort sett likadana men i olika färger.
Jag har först klippt ut en Tag i storlek 10x15 cm, och "limmade" fast spets över hela Tagen med Gesso. Sen blev det dags att dekorera. Satte en öljett högst upp på Tagen och trädde ett grönt band igenom den. Limmade fast en bit spets längst ner. Sen tog jag en vintagebild och limmade fast den på ett vitt och ett grönt cardstock och limmade fast den. Dekorerade med blommor i olika storlekar och färger. Limmade slutligen fast 2 pins som jag gjort av vita pärlor. Text: Lovely
Brun/Beige Tag. Dekorerad med vita, bruna och beige blommor. Två handgjorda pins. Text: Treasure Your Memories.
Och slutligen en blå Tag. Dekorerad med blåa, bruna och beige blommor. Två pins som jag gjort av blå pärlor och pärlhattar.Text: All you need is love - and a dog.
 
Ha det bra till nästa gång!
Kram

1 kommentar:

  1. Vilka vackra tags. Ha en fortsatt fin dag.//Titti

    SvaraRadera