14 juni 2014

ÖNSKEBRUNN

Scrap-Perra har kört igång sin årliga sommartävling och jag som älskar tävlingar/utmaningar ska naturligtvis vara med. Det här är mitt bidrag till tävling nr 1; inspireras av bild. Jag har gjort en önskebrunn.
Jag har använt mig av mönstrat papper från Fabscraps. Mina favoriter =)
 Dekorerade den ena gaveln med blommor och pärlband. Veven är gjord av ett sugrör som jag målade med svart akrylfärg.
Den andra gaveln dekorerades med blommor, band och pärlband.
En hink och ett brunnslock.
 
Taket gjorde jag genom att först klippa ut remsor som jag stansade ut mönster på med en kantstans. Dekorerade sen med blommor, flaska, pärlnålar och text. Här ser man även blomman och nålen som jag använt från kitet. Man ska även använda kaffe på något sätt. I flaskan finns kaffepulver.
Botten är en ask.

1 kommentar: