08 maj 2014

DT-TORSDAG HOS MOAS PYSSEL

Jag har fått äran att vara DT-torsdag hos Moa pyssel idag. Beställde lite material och då fick jag lite extra material i paketet som jag kan använda för att göra ett alster som visas upp i deras blogg. Jag har gjort ett zigzag-kort:
Så här ser den ut när den är ihopvikt..
Men när man tar bort omtaget så viker man ut den och då ser den ut så här.
Omtaget.
I mitten av kortet finns en flärp som man kan vika upp. Jag har limmat fast en dikt av Siv Andersson. Nedanför kan man skriva in en personlig hälsning till mottagaren.
Jag älskar detta papper. Det är så himla snyggt!! Vet tyvärr inte vilket märke det är  men ska kontakta Moas pyssel och fråga för jag vill köpa mer av det.
 
Klicka här så kommer du till Moas pyssel.

1 kommentar:

  1. Hej på dej:) Så här hittade jag en Piteå bo till:-)) Vilka fina saker du gör. Verkligen duktig. Tyckte att det var kul att jag hittade en från min egen stad som gillar pyssel...kommer att lägga till dej i min lista..så jag får scrolla och titta mera vad du gjort:) kommer nog att ta några ideer från dej:-)) Ha det gott

    SvaraRadera