01 mars 2014

CARPE DIEM

Jag har suttit och gjort en ny canvastavla. Valde att inte ha något foto utan enbart ha en text på den. Efter en stunds grubblande bestämde jag mig för Carpe Diem - fånga dagen. Grävde djupt i skrotlådan och hittade ganska mycket roliga grejer som jag limmade fast på tavlan.
 Tavlan är 30x30 cm.
Här ser man en del av dekorationen; bokstäver, siffror, blommor, kugghjul, knappar, halvpärlor, kedja mm. Bilen längst ner i vänstra hörnet är en fällkniv som jag tagit bort kniven från. En del metallgrejer hittade jag också och som jag limmade fast.  
Här ser man mer blommor, bokstäver, soffror, nyckel, handtag, kedja, kugghjul, halvpärlor, knappar, muttrar, skruvar mm.
Blommor, kugghjul, bokstäver, knappar, handtag, spännen från ett par täckbyxor, kapsyl fylld med pärlor, dragkedja, metallgrejer mm mm.
Blommor, spännen, handtag, hårspänne, bokstäver, siffror, dragkedja mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar