01 januari 2014

GOTT NYTT ÅR!!

Nu har vi, tillsammans med min syster och hennes familj, firat in det nya året. Vi har ätit och druckit gott, spelat sequence och olika sportspel på Playstation 3. Det blev både bordtennis och freespeekastning. Det senaste är jag inge vidare på, upptäckte jag men det gör inte så mycket.. det var roligt ändå. Sköt iväg lite raketer vid 12-slaget och skålade in det nya året med lite bubbel. Nu hoppas jag på ett riktigt bra scrapår. Men innan jag börjar att lägga upp nya alster så ska jag avsluta det gamla scrapåret med att visa upp dom som jag känner mig mest nöjd med. Det blir 3 st i varje kategori; Kort, LO, Alter och Metall Art.

Kort:
Det här är ett av mina bidrag till European Scrap Battle, kategori Kort.
 Det här kortet var mitt bidrag till en tävling som hölls av Scrap-Ateljen.
Ett julkort.
 
Layouter:
Var till Stockholm Scrap Classes i höst och det var så fantastiskt roligt. Kom hem med så mycket inspiration och nya kunskaper. Dom här tre layouterna har jag gjort efter den resan. Tycker jättemycket om dom alla tre..
 
Alter:
 Box + ornamentblomma.
 Lampa (med ett batteridrivet värmeljus)
En väckarklocka.
 
Metall Art:
En Pringelsburk.
 Hatt.
Den här kistan gjorde jag på Northern Light Scrappers scrapevent och vann första priset. Mycket hedrande då det fanns så många jättefina alster i Metall Art.
 
Ett STORT och VARMT minne är när jag följde med Stina och Carina till Stockholm Scrap Classes. Det var så fantastiskt kul och inspirerande. Jag hoppas att det blir en ny resa i höst...
 
Ett annat roligt scrapminne från året som gick var att jag fick äran att vara med i Scrap och Ting:s DT-gäng. Det var mycket roligt.
 
Dagen före julafton fick jag ett jättetrevligt mail från Scrappa Loss. Jag fick då veta att jag blivit antagen till deras DT-gäng. Uppdraget börjar den 1/1-14 (dvs idag) och jag ser mycket fram emot detta och hoppas kunna inspirera er med några av mina alster =)
Kram /Anki 

1 kommentar:

  1. Underbara skapelser under året, gillar metall prylarna massor men hela högen håller världsklass!! Gott nytt år!

    SvaraRadera