20 januari 2014

CUTE

Kände mig pysselsugen så jag satte mig och gjorde ett bidrag till Scrap-Perras skiss för Vecka 4. Så här ser mitt bidrag ut:
Jag har använt ett mörkbrunt cardstock i botten och sen olika mönstrade papper från Inkido. Även rosorna är från Inkido. Klippte ut dom från ett mönstrat papper.
Dekorerat med blommor, fjärilar, halvpärlor, rub-ons mm.
Stansade ut mönster med en kantstans och chalkade med svart färg.
Rub-ons.
Några av blommorna har jag gjort själv; de ljus- och mörkblåa.
 Fjärilar som jag klippte ut från ett ark. Har använt 3d-kuddar under fjärilarna och blommorna för att få lite dimension på dom.

Så här ser veckans skiss ut:
Jag gillade den här skissen jättemycket. Visst hakar du också på och gör ett bidrag?
Såg att mitt bidrag från förra veckan visas upp i bloggen.. gissa om jag blev glatt överraskad! Det förgyllde min dag extra mycket =)
 
Kram
/Anki 

1 kommentar: