14 januari 2014

ALTRAT EN TILL BOK

Det här är mitt bidrag till Inkidos januariutmaning, inspireras av Skandinavisk stil. Jag har altrat en bok. Den vackra vintagebilden är från "Madeleines digitala Vintagebilder".

This is my entry for the January challenge at Inkido, with Scandinavian style i mind. I have altered a book.
The Beautiful vintagepicture is from "Madeleines digitala Vintagebilder".
Min Bok. My book.
Jag har använt vit och ljusblå cardstock samt mönstrat papper.
Sen har jag dekorerat boken med blommor, halvpärlor, vit Pearl Makers.
Text: Somedays you have to create your own sunshine
Pappersspetsen har jag gjort med en kantstans från Artemio.
 
 

9 kommentarer:

  1. Gorgeous work! WOW! Like a piece of art!

    Than you for joining our January challenge at Inkido!
    Hugs, Karita

    SvaraRadera
  2. I am completely in love with this project!!! Congratulation... Thanks for sharing this beauty at Inkido!!!

    SvaraRadera
  3. Beautiful project! Thank you so much for joining Inkido challenge this month, I hope you will like our next challenge too!

    SvaraRadera
  4. What an amazing creation! Thanks so much for playing along with our challenge at Inkido!!

    SvaraRadera
  5. Stunningly beautiful!Thanks for joining Inkido January Challenge!

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastisk skapelse!!! Wow! Försöker klura ut hur du gjort! Urcool! Tack för att du är med på Inkidos utmaning! Kram!

    SvaraRadera
  7. säger som övriga! helt underbar! tack för du deltager i inkido utmaningen

    SvaraRadera
  8. AMESOME! Stunning design! I love it.
    Thanks for joining us for Inkido! Hope to see you again next challenge!

    SvaraRadera
  9. WOW this is so beautiful! Gorgeous design and colors! Love it! Thank you for playing with us at Inkido, good luck! :)

    SvaraRadera