07 december 2013

SWEET CHILD

FB-gruppen "En kväll-en utmaning" har en skissutmaning idag som jag inte kunde låta bli att vara med i. En jättefin skiss. Jag valde att göra en LO och den ser ut så här: 
Jag började med att riva kanterna på ett vitt cardstock. Använt mig av fotfil av metall. Funkar kanon.. Sen tog jag fram alla mina papper som är designade av Finnabair. Valde ut dom jag ville använda och skrapade även dessa kanter med filen. Tryckte ganska hårt för att få hålmönster och lite lättare där jag bara ville få fram ränder. Dekorerade sen med blommor, tag, snöre mm
 Fotot är tagit i Gran Canaria då Anton bara var 1,5 år. Några år sedan med andra ord.. grabben är 12 år nu.. jisses vad åren går!!
 Har använt mig av flera olika papper från serien. Duttat med Pearl Makers i en ljusbrun ton.
Rosa halvpärlor.
 
Uppdaterad 131208: Jag vann utmaningen! Känner mig väldigt glad att dom tyckte om min LO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar