17 november 2013

ADVENTSLJUSSTAKAR

Imorgon har vi scrapträff med NLS. Temat är julinspiration. Jag har gjort två ljusstakar som jag tänkte ta med mig dit. Så här ser dom ut:
 Papper från Panduro. Den här har ett lågt ljusfat.
 Har dekorerat själva blockljusen med mönstrat papper, natursnören i vitt och ljusbrunt, tags och siffror.
Vita rosor som jag gjort själv.

Så här ser den andra ljusstaken ut. Även här är pappret från Panduro. Vibeke Spigseth "From a man´s view - Starstruck".
Den här ljusstaken har en högre ljusfat än den förra. Jag gjorde två bottenboxar och limmade ihop dom.
 På den här ljusstaken har jag dekorerat blockljusen med mönstrat papper, spetsband, natursnöre i vitt och ljusbrunt, tags och siffror.
Och så mina vita rosor. Ska köpa batteridrivna värmeljus, så dom här är enbart dekorationer som du säkert förstått.

Mall finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar