09 augusti 2013

PRECIOUS

En ny rolig utmaning i gruppen "En kväll - en utmaning". Den här gången är det en färgutmaning där man ska använda färgerna blå, grön, brun och orange. Vitt och svart är också OK att använda men det är dom andra färgerna som ska dominera alstret. Det ska även vara tema "barn". Jag har gjort en LO om Antons 2-årsdag.
Jag har en orange cardstock i botten. Sen två stycken blå/brun mönstrade papper. Den ena har jag stansat kanterna på med en kantstans. Rev och chalkade kanterna. Sen har jag ritat och målat en orange tegelvägg. Stansade ut olika motiv med min Silhouette Cameo; bland annat blad, swirls, nycklar, kedja. Slutligen satte jag dit texten precious och dekorerade med blommor och blad. .

Uppdatering: Jag vann utmaningen med min LO. Gud vad kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar