16 juli 2013

THE SWEETEST THING

Regn, regn och lite mera regn.. ja så har det varit dom senaste dagarna. Har suttit i mitt pysselrum och gjort ett och annat pyssel istället. Jag har bland annat skurit ut en del motiv med Silhouetten och målat med mina Distress Markers pennor. Jag har insett att jag behöva öva en hel del men det gör ju inte så mycket då det är väldigt trevligt att måla med dom. Ikväll har jag gjort ett kort med en kortvikning som jag aldrig gjort förut.. trevligt det med.. Så här ser kortet ut:
Jag har använt mönstrat papper. Dekorerade med fjärilar, spets, sidenband mm. Blommorna har jag gjort själv för ett tag sen och dom passade riktigt bra till det här kortet.
 Här har jag knutit upp rosetten och vikt ut sidorna.
Och slutligen; kortets insida. Ska klistra in en vers och en hälsning då jag vet var kortet hamnar.
Länk till den här vikningen och andra fina hittar du här:  http://stampartic.blogspot.se/2009/06/brette-teknikker-folder-techniques.html
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar