19 juli 2013

FÖDELSEDAGSKALENDER

Jag har suttit och knåpat ihop en födelsedagskalender. Fb-gruppen "en kväll - en utmaning" hade en utmaning igår som gick ut på att man ska göra en minialbum. Måtten på albumet fick vara max 15x15 cm. Jag hann inte göra mitt album färdigt i tid tyvärr. Tiden räcker inte till, så är det ibland.. men, så här ser den ut nu när den är helt färdig..
Framsidan. Albumet är 11x15 cm.
 Jag har gjort månadsblad för varje månad och här ska jag ringa in dom datum som är aktuella. Varje sida har en egen tag dit jag skriver in personens namn. I det här fallet är det min son Anton som fyller år den 5 juli.
Här ser man tagen för Juli månad.
 Januari.
 Februari.
 Mars.
 April.
 Maj.
 Juni.
 Juli.
 Augusti.
 September.
 Oktober.
 November.
 December.
Baksidan ser ut så här. Nu är det bara att sätta sig ner och fylla i alla bemärkelsedagar..

1 kommentar: