24 juli 2013

NY MODELL AV WALLETCARD

Imorgon bär det iväg till Umeå. Fotbollscup torsdag - söndag. Har packat husvagnen och lämnat Zorro till Luleå. Men mitt i all planering och packning så har jag även hunnit med att pyssla en stund. Jag har gjort en till plånbokskort, men en annan modell än tidigare.
Till det här kortet har jag använt ljusbrun tapet. Dekorerade framsidan med spets och ett vitt spänne. Ritade stygn med en vit penna.
 På insidan har jag ett mönstrat papper från Graphic45. Le Romantique Collection och fickor av tapetbitar. Jag satte 1 stor tag och 3 små i facket till vänster. I mitten är det en vintagebild. Den här fickan kan man vika upp. Till höger har jag gjort en ficka och satt 2 stora tags i den. Dekorerat insidan med ljusgröna blommor.
 Här ser man hur mittendelen ser ut. Har tänkt sätta en dikt i den övre delen och en hälsning i den nedre. Bestämmer dikt när jag vet vem som får kortet.
 Vänster ficka med tags. På den stora tagen knöt jag fast ett sidenband och på dom tre små är det små bitar av tapet.
 Vintagebilden. Hur söt som helst..
Och slutligen, en bild på den högra fickan. Knöt sidenband på dessa tags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar