13 juli 2013

ALBUM

I den senaste numret av "inzpira Magazine" finns beskrivningen till ett jätteläckert album. Det tog några dagar att göra den men nu är den färdig.
Det blev ett album som handlar om våra år då vi vintercampade i Sikfors, åren 2006-2009. Jag har valt att inte dekorera sidorna speciellt mycket.
Så här ser ryggen ut. Sparsamt dekorerad med enbart text, två blommor och en charm.
 Som lås användes magneter. Funkar riktigt bra. Gillar modellen då det är liksom två album i ett. Man viker bara ut pärmarna så finns det 6 stycken sidor som även inkluderar tags.
 Bilder på husvagnen får pryda första sidorna i respektive pärm.
 Här är albumet helt utvikt och här ser man att den rymmer många foton. Jag har ca 50 foton i mitt album och det hade rymts ännu fler. Imponerande!
Ett av många tags. Satte en öljett och trädde igenom ett sidenband så det är lättare att dra ut tagsen ur sina fack. Jag brukar dekorera mina alster betydligt mycket mera än vad jag gjort den här gången.. får se om jag nöjer mig så här eller om det blir fler dekorationer längre fram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar