02 juni 2013

MINIALBUMVÄSKA

Det regnar idag så då passar det perfekt att sitta inomhus och pyssla. Började göra den här minialbumväskan igår kväll och gjorde klar även insidan men blev inte nöjd så jag gjorde om insidan idag.  Klistrade in bilder på Zorro och Anton när dom leker i snön. Så här ser minialbumväskan ut:
På utsidan är det ett mönstrat papper från KaiserCraft (tror jag, men är inte 100% säker). Gjorde handtagen av mönstrat papper och klistrade fast den ena på framsidan och den andra på baksidan av väskan. Avslutade med att limma fast en vit halvpärla vid varje handtag.  
Gjorde en miss när jag började klistra fast alla mönstrade papper. Hade lite för bråttom för jag glömde nämligen limma fast sidenbandet som jag tänkte skulle fungera som lås. Knöt fast den på utsidan och det funkar lika bra det. Här ser man invikningen på sidan. Den blir som en triangel.
Blommor, halvpärlor och sidenband i närbild.
Har massor av foton på Zorro som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. Tycker det blev riktigt bra så här.
Och så slutligen, en bild av väskans framsida. Sparsamt dekorerad med några blommor, halvpärlor och ett sidenband.
 
Beskrivningen finns här hos Stina.

1 kommentar:

  1. Vilken läcker väska, och vilken kul idé! Det ser krångligt ut, men du fick till det kanonfint!

    SvaraRadera