19 april 2013

MINIALBUM WESTERN FARM

Nu har jag gjort färdig minialbumet om Western Farm.
Den färdiga albumet ser ut så här.
 
 
Här har jag en tag med Western Farms loggo och på baksidan har jag skrivit vilka vi var som var dit. (Den här fotot hamnade lite på sniskan. Får inte till det så det får vara så här)
En bild av Shadow Creek.
(även det här fotot hamnade fel väg)
Bakom fotot av Shadow Creek har jag satt en tag med info om cowboys.
Lite detaljer på nästa sida. Årtal 1879 och en klocka.
Enkel sida med enbart en blomma som jag satt kuddar under så den lyfts upp lite från arket.
Bild på Sheriffen i stan.
När man lyfter fotot uppåt så finner man detta.
En tag med info om cowboyklädseln. En tag på sidan...
med ett foto av Sheriffen och banditen.
Nästa sida lite mera info om Shadow Creek samt en klocka som jag lyft upp med kuddar.
Anton köpte sig en cowboypicka. En tag på sidan...
med en bild av mexikanaren och skolfröken.
En tag med info om guldvaskning.
Guldvaskaren Victor. Han hittade några guldkorn...
Bakom fotot av guldvakaren finns detta.
Nästa sida har en tag.
Western Farms logga igen. När man öppnar den här sidan hittar man...
foton av Anders och Anton som skjuter med Air gun.
Det gäller att sikta rätt.
En lite missnöjd kille verkar det som. Gillar nog inte att vara klädd i underställ. Men hölstret med pickan var cool.
Ytterligare en tag som man kan skriva något på.
Nu närmar vi oss slutet. Det här är näst sista sidan. En tag samt en klocka.
(förstår inte varför det inte går att få fotona rätt väg...) 
Sista sidan.. Most Wanted..
Bankrånarna samt Hästtjuvarna Anton och Victor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar