09 mars 2013

CANVASTAVLA

Här får ni se vad jag pysslat med dom senaste dagarna.. jo jag har provat på Mix Media Art något som jag alltid varit sugen på att göra, men tänkt att det där är alldeles för invecklat för mig. Men för några dagar sedan hittade jag en film på YouTube där det beskrevs så tydligt hur det går till så jag tänkte; why not! Och nu är den första canvastavlan färdig och jag känner mig riktigt riktigt nöjd med den. En del missar och tabbar har man gjort på vägen men det är ju av misstagen man lär sig. Längtar redan efter att få köra igång med nästa tavla =)








2 kommentarer:

  1. GILLAR!!!
    Här syns det verkligen att någon haft roligt :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Läcker tavla.
    Så många detaljer att titta på,
    jag gillar dragkedjan.
    Ha det gott!

    SvaraRadera