01 september 2012

FÖRSTA JULKORTET FÄRDIGT.

Jag är med i Scrapbutikens julkortsutmaning. Mitt första julkort blev ett Center Step Card. Första gången jag gör en sådan vikning. Gillar vikningen jättemycket så det kommer säkert bli fler sådana. Så här ser mitt bidrag ut:
 
Har använt mig av PionDesigns underbara papper "Väntan på tomten II". Stansade ut spets med min Martha Stewart stans och snöflingor med min Silhouette Cameo. Den lilla julgranskulan blev min tag.
En till bild på julkortet.. här har jag lagt ner den på bordet.
 
 
Klicka HÄR så kommer du till utmaningen.

5 kommentarer:

  1. Gillar också den vikningen,
    kanske dags att göra den igen :)
    Fin tomtebild.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade mitt kort :)
    Valle är en 12v "gammal" dvärg pudel,
    och världens sötaste så klart.
    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Superfint julkort. Smart lösning med tagen. Älskar snöflingorna så skira de ser ut.
    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Härligt kort!! Häftiga snöflingor och tjusig vikning. Ha en bra dag! /Malin!

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort i fin vikning.
    Gillar din "riktiga" tomte.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera